Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

Sotsiaalkindlustusamet jätkab kontaktivaba teenindusega kuni 18. aprillini

30.03.2021 | 08:29

Uudis
    • Jaga

Seoses sellega, et Eesti nakatumisnäitaja 100 000 elaniku kohta on jätkuvalt väga kõrge, pikendab sotsiaalkindlustusamet oma klienditeeninduste kinniolekut senise 4. aprilli asemel kuni 18. aprillini. Kliente teenindatakse e-kanalites.

Kliente nõustatakse ja avaldusi võetakse vastu infotelefonil 612 1360, iseteeninduses iseteenindus.sotsiaalkindlustusamet.ee või e-posti teel [email protected].

Lisaks e-kanalitele võtab amet kontaktse teeninduse peatamise ajal puude raskusastme tuvastamise taotlusi vastu ka telefoni teel. Toetuste ja hüvitiste määramine ja maksmine jätkub tavapäraselt.

Sotsiaalkindlustusameti ohvriabi kriisitelefon 116 006 ja lasteabitelefon 116 111 on avatud 24/7.

Sotsiaalkindlustusameti iseteenindusse saab siseneda aadressil iseteenindus.sotsiaalkindlustusamet.ee. Keskkonda saab sisse logida ID-kaardi, mobiil-ID või Smart-ID-ga. Infot teenuste ja toetuse kohta leiab ka ameti kodulehelt www.sotsiaalkindlustusamet.ee