Sa oled siin

Sotsiaalkindlustusamet lahendas esimese töönädala jooksul olulise osa abivahendite uue korraldusega seotud küsimustest

Jaanuarikuu esimese nädala lõpuks laekus ameti infotelefonile 4400 kõnet ja nendest abivahenditega seonduvaid küsimusi oli 157 korral. Kõnede suur hulk oli ootuspäraselt seotud pensionite ja teiste hüvitiste maksekuupäevade langemisega kuu algusesse.

Jaanuarikuu esimese nädala lõpuks oli Sotsiaalkindlustusametile laekunud 46 taotlust abivahendi erimenetluseks, lõplikult lahendati 30 ja nendest on inimesi juba ka teavitatud. Lahenduse ootel on hetkel 16 taotlust (neist 9 laekusid reedel pealelõunal), millega tegeletakse edasi järgmise nädala alguses. Kehtiva korra kohaselt on taotluse lahendamiseks aega 30 päeva.

Sotsiaalkindlustusameti klienditeenindus vastas reede jooksul telefonitsi esitatud abivahendite teemalistele päringutele 16 korral ning väljastas kokku 18 uut abivahendi kaarti. Kokku väljastati aasta esimese töönädala jooksul 125 uut abivahendi kaarti.

Paralleelselt tegeleti Invaru OÜ poolt saadetud nimekirjaga, mis sisaldas tavapärasest oluliselt suuremate arvetega juhtumeid. Amet tegi otsuse 83 juhtumi puhul, mis kõik olid seotud lastega. Inimestega võetakse nende osas ühendust hiljemalt teisipäeval. Järelejäänud 88 juhtumit lahendatakse järgmisel nädalal.

Täna toimus Sotsiaalkindlustusametis kohtumine ka Invaru esindajatega koostööküsimuste arutamiseks. Jätkub abivahendite pakkujate ja teiste partnerite teavitus korduma kippuvatest küsimustest, teenusepakkujatega kohtumine toimub teisipäeval kell 13.00 Astangu Kutserehabilitatsioonikeskuses.

Abivahendite teemal saab jätkuvalt pöörduda Sotsiaalkindlustusametisse e-kirja teel: abivahendid@sotsiaalkindlustusamet.ee või infotelefonil 16106 või tulla enda jaoks sobilikku klienditeenindusse
http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee/klienditeenindused/

8.jaanuar 2016