Sa oled siin

Uudised

Kriisiinfotelefon 1247 pakub nüüdsest ka psühholoogilist esmaabi
27.03.2020

Kriisiinfotelefon 1247 pakub nüüdsest ka psühholoogilist esmaabi

Häirekeskuse kriisiinfotelefon 1247 pakub nüüdsest elanikkonnale ka psühholoogilist esmaabi. Abi osutamiseks tehakse koostööd sotsiaalkindlustusameti ohvriabi kriisitelefoni 116 006 spetsialistidega. „Teame, et pikaajalisel pingeseisundil võib olla laastav mõju meie vaimsele tervisele. On väga...
seoses eriolukorraga on ajutiselt võimalik isiklikult elusolekut tõendada ka Skype vahendusel
26.03.2020

Ajutiselt saab elusolekut tõendada ka Skype vahendusel

Sotsiaalkindlustusamet lõpetab aprillist pensioni maksmise ligikaudu 1200 välismaal elavale eesti pensioni saajale, kes ei ole tähtajaks esitanud enda elusolekutõendit. Elusolekutõend on vaja igal aastal vahemikus 1. detsembrist 1. märtsini esitada kõigil, kes saavad Eesti riigilt pensioni, kuid...
Kõik sotsiaalkindlustusameti elektroonilised kanalid ja infotelefonid töötavad
26.03.2020

Sotsiaalkindlustusameti klienditeenindused jäävad suletuks kuni eriolukorra lõpuni

Seoses kehtestatud eriolukorraga ning vajadusega takistada viiruste levikut, sulges sotsiaalkindlustusamet 16. märtsist kõik oma teenindusbürood üle Eesti. Eilsel kriisikoosolekul otsustas amet, et bürood jäävad suletuks kuni eriolukorra lõpuni. Kõik sotsiaalkindlustusameti elektroonilised...
Lepingu täitmist takistavatest asjaoludest tuleb kliendile kirjalikult teada anda.
25.03.2020

Lepingute täitmisest eriolukorras

Sotsiaalkindlustusamet saatis esmaspäeval, 23. märtsil kõigile oma teenuseosutajatele kirja, kus palub lepingupartnereid lepingu nõuetekohast täitmist takistavate asjaolude ilmnemisel ametile sellest kohe märku anda. Seoses 12. märtsil välja kuulutatud eriolukorraga Eestis, on tekkinud olukord,...
Aasta Läbimurdja 2019 tiitli sai Sotsiaalkindlustusamet esimese avaliku proaktiivse automatiseeritud e-teenuse eest
24.03.2020

Selgusid IT sektori aasta tegija ja läbimurdja

Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liit (ITL) kuulutas välja sektori 2019. a. aasta auhindade saajad. Liidu juhatuse otsusel sai Aasta Tegija 2019 tiitli TalTechi targa linna tippkeskuse FinEst Twins asutaja Ralf-Martin Soe, Aasta Tegu 2019 on õppeprogramm Cleveroni Akadeemia ning Aasta...
Hüvitisi ja toetusi makstakse tavapärasel viisil
23.03.2020

Hüvitisi ja toetusi makstakse tavapärasel viisil

Sotsiaalkindlustusameti makstavaid hüvitisi ja toetusi makstakse tavapärasel viisil. Kõik, kellele laekuvad hüvitised ja toetused arvelduskontole, saavad need ka edaspidi arvelduskontole. Neile, kellele on pensioni või toetuse koju toonud Omniva kirjakandja, tuuakse raha koju ka edaspidi. Kui...
pakiautomaat
20.03.2020

Abivahendite saamisest

Seoses eriolukorraga on mitmed riigiosalusega abivahendite müümise ja üürimisega tegelevad ettevõtted meid teavitanud teeninduskohtade sulgemisest ning ka lahtioleku aegade lühendamisest ja klientide nõustamisest ainult telefoni või e-posti teel. Soovitame enne ettevõttesse pöördumist vaadata...
Pikendasime lõppema hakkavaid sotsiaalse rehabilitatsiooni teenuse otsuseid kuni aasta lõpuni
20.03.2020

Sotsiaalse rehabilitatsiooni teenuse korraldusest

Sotsiaalkindlustusamet pikendas aasta lõpuni (31.12.2020) kõikide nende inimeste sotsiaalse rehabilitatsiooni teenuse otsused, mis lõppevad eriolukorra kehtestamisest (12.03.2020) kuni 31.05.2020. Selline otsus puudutab 831 inimest ja nemad ise ei pea otsuse pikendamiseks midagi tegema. Inimesed...
puude kestvust pikendatakse automaatselt kuue kuu võrra
19.03.2020

Puuete tähtaegu pikendatakse automaatselt

Seoses erakorralise olukorraga riigis pikendab sotsiaalkindlustusamet nende puuetega inimeste puude raskusastme kestuse ja sotsiaaltoetuse maksmise tähtaega kuue kuu võrra, kellel on vaja puude määramist pikendada. Kõigil nendel inimestel, kelle puue lõppeb vahemikus 17.03.–31.05.2020 ja kes...
Pereseansid ja kliendikohtumised toimuvad video, chati, messengeri, telefoni kanalite vahendusel
18.03.2020

MDFT ja KLAT teenuste korraldusest eriolukorras

Sotsiaalkindlustusamet on vastu võtnud otsuse, et kaheks nädalaks (st kuni 29.03.2020) suletakse ennetava meetmena kõik Sotsiaalkindlustusameti klienditeenindused, samuti lükatakse edasi või viiakse läbi muude kommunikatsioonikanalite kaudu kõik kliendikohtumised, sh mitmedimensioonilise...

Lehed