Sa oled siin

Isikliku abivahendi kaardi taotlemine

Isikliku abivahendi kaarti saab taotleda tööealisele inimesele, kellel on tuvastatud puue või osaline või puuduv töövõime või töövõime kaotus alates 40%, vanaduspensioniealisele inimesele ja lapsele. Puudeta laps saab soodustust ainult eriarsti tõendi alusel. Lähemalt abivahendi soetamise kohta loe siit.

Taotle siit abivahendi kaart või selle duplikaat ja saadame selle 5 päeva jooksul sinu soovitud aadressil.

NB! Kui sul on isikliku abivahendi kaart juba olemas, siis uut kaarti taotleda ei ole vaja. Samuti ei ole vaja iga abivahendi jaoks uut kaarti, vaid kõik tehingud kantakse ühele kaardile.

Abivahendi kaart tõendab abivahendi ettevõttele, et sulle saab müüa või rentida abivahendit riigipoolse soodustusega.

Kaardi taotlemiseks märgi isikuandmed, kellele isikliku abivahendi kaarti soovid ja postiaadress, kuhu abivahendi kaart saata.

 

Kirjuta ees- ja perekonnanimi, kellele abivahendi kaarti tellid.
Postiaadress, kuhu abivahendi kaardi saadame (talu, küla, vald, maakond või tänav, maja, korter, linn, maakond, postiindeks).
Tavapostiga saatmisel ei saa me garanteerida kirja kättesaamist. Tähitud kirjaga saatmisel peab saaja olema märgitud aadressil kättesaadav või valmis minema kirjale järele postkontorisse.
Telefoninumber, millele helistades saame vajadusel lisainfot küsida.