Keelevahetuse vaikeväärtus

Sa oled siin

Sotsiaalkindlustusamet avas oma esimese pop-up klienditeeninduse Sillamäel

Klienditeenindus Foto: Pexels.com
Klienditeenindus Foto: Pexels.com

Täna avas Sotsiaalkindlustusamet oma esimese ajutise klienditeeninduse teises keskkonnas ehk pop-up klienditeeninduse Sillamäel, aadressil Geoloogia 18. Sillamäe klienditeenindus avatakse üheks päevaks ka 29. mail.

Lisaks Sillamäele avatakse ajutine klienditeenindus üheks päevaks ka 29. mail Kiviõlis, aadressil Soo 13. Mõlemas kohas teenindab kliente üks klienditeenindaja, kes jagab infot ameti teenuste ja toetust kohta ning võtab vastu taotlusi. Klienditeenindused on avatud kella 9-16ni.

Sotsiaalkindlustusameti klienditeeninduse juhi Anu Polbergi sõnul sai klienditeeninduste avamise vajadusest räägitud kohtumistel nii Sillamäe linnaga kui ka Lüganuse vallaga. „Otsustasime katsetada nö pop-up klienditeenindust ja mõlemad asukohad pakkus meile välja kohalik omavalitsus ise,“ ütles Polberg.

Sotsiaalkindlustusameti Sillamäe pop-up klienditeenindusega samas majas asub pansionaat Sügis. Kiviõlis on samas majas Kiviõli päevakeskus. „See on hea võimalus olla kliendile veelgi lähemal, ka ei nõua selline lähenemine suuri investeeringuid,“ rääkis Polberg ning lisas, et täna on plaanis Sillamäe pop-up klienditeenindus hoida avatuna kaks korda kuus ja Kiviõlis kord kuus.

Lisainfo ja kontakt:

Anu Polberg, Sotsiaalkindlustusameti klienditeeninduse juht, Anu.Polberg@sotsiaalkindlustusamet.ee, 6408178

Kaili Uusmaa, Sotsiaalkindlustusameti kommunikatsioonijuht, Kaili.Uusmaa@sotsiaalkindlustusamet.ee, 5087370