Keelevahetuse vaikeväärtus

Sa oled siin

Abivahendi ettevõttele

Selleks, et abivahendi vajajad saaksid abivahendeid Sinu ettevõttest soetada riigipoolse soodustusega, esita taotlus sotsiaalkindlustusametiga lepingu sõlmimiseks (44.16 KB, DOCX). Lepingu tingimuste ja lisadega tutvu allpool.

Pane tähele! Abivahendi ettevõttel on kohustus abivahendi kasutajale või tema esindajale selgitada, millised on abivahendi õiged ja eesmärgipärased kasutamise tingimused, kuidas abivahendit hooldada ning millised on abivahendiga seotud ohutingimused. Üüriteenusel oleva abivahendi osas peab inimesele selgitama ka hoolduse tingimusi ja sagedust. Abivahendi ettevõttel on kohustus abivahendit inimesele sobitada ja vajadusel kohandada.

Oleme loonud hinnapakkumiste vormid manuaalsetele ja elektrilistele ratastoolidele, invarolleritele, proteesidele, ortoosidele, kuulmisabivahenditele ja surverõivastele, et aidata ettevõtteid hinnapakkumiste koostamisel. Samuti on kasutusel üldvorm teiste abivahendite jaoks. Hinnapakkumiste vormid leiad allpool.

Küsimuste korral aitavad:

Triin Teresa Veensalu juhtivspetsialist 53 016 998, triin.teresa.veensalu@sotsiaalkindlustusamet.ee
Merlin Veinberg nõunik 4 350 594, 58 669 956(lepingulised küsimused) merlin.veinberg@sotsiaalkindlustusamet.ee
Reelika Dampf peaspetsialist 6 208 338 (tehingute aruanded ja arved) reelika.dampf@sotsiaalkindlustusamet.ee
Berit Rohtjärv abivahendite valdkonna juht 505 7105, berit.rohtjarv@sotsiaalkindlustusamet.ee